EXAMENSÖNSKNINGAR


Jag har verkligen slitit och vrängt med mitt huvud om vad jag önskar mig i examenspresent, och har klippt ihop ett collage nu. Jag är en kräsen person av mig och det mesta jag önskat mig är dyra grejer, självklart man tar ju examen endast en gång...hehe. Jag hatar verkligen smycken, speciellt om de inte är i MIN smak, och om det är GULD, jag verkligen HATAR guld. Silver is mah thing, sen har jag redan flyttat hemifrån en gång och köpt sjukt mycket inredningsdetaljer så något sådant vill jag verkligen INTE ha. För när jag sedan flyttar till eget kommer jag ändå vilja inreda allt på egen hand, med min egna stil ...det är svårt att säga till folk vad man vill ha och inte vill ha. Vad det gäller mig behöver man inte ens komma med en present, min present blir faktist att folk närvarar men jag har fått förfrågningar vad jag vill ha så...jag kan ju alltid hoppas att några av önskningarna går i uppfyllelse
 

Michael Kors plånbok, jag har ju min lilla samling och det fattas bara en fin plånka till. Och denna har jag väntat på att få/köpa i ett helt jävla år! Och jag hoppas innerligt att jag får den :)

Viktor & Rolf flowerbomb, parfym..ganska tråkig önskan och inget man evigt kan spara. Men seriöst den är gudomlig och åh vad jag vill ha den. Finns att köpa här för 499;.

Michael kors armband + örhängen, älskar detta armband och örhängen. Jag är ett litet Michael Kors fan, kärlek ! Vet att detta armband är i guld, men känner att det inte kan mätas med riktig guld. Finns att köpa här för 1195:- och de finfina örhängena här för 699:-

Thomas Sabo Berlock, jag är även ett Thomas Sabo fan, och mina berlocker ska ofta symbolisera något. Något som betyder mycket för mig och som jag kan associera till. I studentpresent fick jag ett av min bror med en fyrklöver som berlock som skulle symbolisera lycka och tur i min utbildning. Denna fina berlock finns att köpa här för 399:-

En ny dator , detta är nog en av de dyraste presenterna haha och man kan ju alltid önska. Jag är i stort behov av en ny dator, under C-uppsatsen har min dator krånglat otroligt mycket. Den har stängt av sig, den har hakat upp sig och allt möjligt. Gör ont i hjärtat att säga, men min fina Samsung som jag fick i börja-universitet-present av mina fina föräldrar börjar ge upp...

Pengar det är en otroligt tråkig sak att önska sig, men jag ser det mer som en bra present och en av de bästa faktist för jag kan köpa mig precis VAD jag vill! 

Make up store presentkort jag har blivit kär i denna butik! Och att handla smink därifrån är lixom heaven för mig!! Jag älskar deras sortiment och ja, vad mer kan jag säga?

Nytt objektiv till min Sony Nex 5T, jag älskar min kamera och vill ha ett nytt objektiv, men detta är nog det som står nederst på min önskelista om jag ska vara helt ärlig... Men kul present ändå

Klockor jag är en riktig klocknörd, och kan inte gå någonstans utan en klocka för då känner jag min naken ..haha skojar inte. Och min fina MK som min fina mamma och lillebror bidrog med i sommras är en av mina käraste ägodelar! Men skulle vara kul att byta lite, så dessa två är favoriter MK3197 för 1865:- finns att köpa här samt Calvin Klein K3E231L6 för 1520:- finns att köpa här

Nespresso maskin jag är ingen stordrickare av kaffe, men senaste tiden har jag druckit det inte i mängder men jag lär mig! Hos min kusin fick jag testa caffe mocciato och det var himmelskt! Så skulle vilja ha en bara för att ha en, för den kommer komma till nytta finns att köpa här för 899:-
 
Polorid kamera mina nära och kära vet att jag älskar att fota, det är inte ofta jag gör det framför dem men jag älskar att fota och spara foton för att ha dem som minnen sen. Vet att jag fått en kamera i examenspresent men denna är lite speciell, så why not..Vill ha en vit eller en svart, vit hade nog varit tuffast kostar 995:- och finns att köpa här

DKNY örhängen har ett par liknande Thomas Sabo örhängen och var i span på ett par Marc By Marc Jacobs och hade funnit ett par i Örebro som jag skulle in för att köpa men så blev det som det blev, så varför inte dessa? Otroligt fina, och är så jag. Kostar 625:- och finns att köpa här

Detta blev ett långt inlägg, men detta är väl det jag önskar mig. Mycket dyra presenter haha, men vadfan man tar examen endast en gång och som sagt pengar är ju alltid bäst kan jag iallafall köpa något av det jag önskar mig. Och som jag sagt, detta är saker jag önskar mig, och som jag anser är hyfsat personliga då jag känner en anknytning till dem och hade blivit fruktansvärt elak om jag insåg att dessa önskningar befann sig i någon annans ägo som står mig nära precis innan jag får det. Har varit med om det innan, och denna gång kommer jag inte hålla käft ;) så copycat leave my fuckin wishes alone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: